Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Мусатов С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Мусатов С. О. 
Психологія педагогічної комунікації: теоретико-методологічний аналіз : Моногр. / С. О. Мусатов; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка, Рівненс. міськвиконком. Від. освіти, Рівнен. наук.-практ. лаб. гуманізації навчання. - К.; Рівне: Ліста-М, 2003. - 175 c. - Бібліогр.: 179 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні проблеми людської комунікації. Розглянуто комунікацію як провідний за сучасних умов спосіб буття людської психіки. Розкрито психологічний зміст педагогічної комунікації за допомогою поняттєвих моделей психологічної науки, перспективність впровадження її норм у соціальну, зокрема освітню, практику.

Освещены теоретико-методологические проблемы человеческой коммуникации. Рассмотрена коммуникация как ведущий в современных условиях способ бытия человеческой психики. Раскрыты психологическое содержание педагогической коммуникации с помощью понятийных моделей психологической науки, перспективность внедрения её норм в социальную, в частности образовательную, практику.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643824 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сучасний вчитель як суб'єкт педагогічної комунікації : Кн. для вчителя: Наук.-метод. посіб. для слухачів системи післядиплом. освіти вчителів / ред.: С. О. Мусатов; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. - К. : Наук. думка, 2003. - 96 c. - Бібліогр.: с. 91-94. - укp.

Висвітлено принципові питання педагогічної комунікації у її загальнолюдському та педагогічному значенні, а також ключову роль комунікативно-педагогічної підготовки вчителя до навчально-виховного діалогу з учнями. Визначено рівень особистісної готовності вчителів до гуманістично спрямованої взаємодії з учнями. Наведено шляхи вдосконалення комунікативно-педагогічної майстерності сучасного вчителя, а також психологічні та методичні рекомендації з даного питання.

Освещены принципиальные вопросы педагогической коммуникации в ее общечеловеческом и педагогическом значении, а также ключевая роль коммуникативно-педагогической подготовки учителя к учебно-воспитательному диалогу с учениками. Определен уровень личной готовности учителей к гуманистически направленному взаимодействию с учениками. Приведены пути усовершенствования коммуникативно-педагогического мастерства современного учителя, а также психологические и методические рекомендации по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Психолого-педагогічні та культурологічні питання гуманізації освіти : зб. наук. ст. / ред.: С. О. Мусатов; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., Рівне : Вид. О.Зень, 2007. - 112 c. - укp.

Висвітлено психологічні аспекти проблеми соціопсиходинаміки гуманістичних цінностей у міжособистісному просторі культури, критерії й умови збереження психологічного здоров'я, теоретико-методологічні питання розвивального навчання. Розкрито особливості інтелектуального тренінгу, процесів розв'язання мовно-мисленнєвих задач, а також комунікативних очікувань молодших школярів стосовно вчителя в контексті становлення їх особистісного досвіду.

Освещены психологические аспекты проблемы социопсиходинамики гуманистических ценностей в межличностном пространстве культуры, критерии и условия сохранения психологического здоровья, теоретико-методологические вопросы развивающего обучения. Раскрыты особенности интеллектуального тренинга, процессов решения языково-мыслительных задач, а также коммуникативных ожиданий младших школьников по отношению к учителю в контексте становления их личностного опыта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.210я43 + Ю984.0я43 + С5*328.951я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мусатов С. О. 
Передумови кризових явищ у психології / С. О. Мусатов // Педагогіка і психологія. - 2005. - № 3. - С. 5-17. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Раскрыты признаки методологического кризиса, проанализированы причины этого явления, выделены его психологические и социальные предпосылки в постсоветской психологии. Исходя из тенденций развития этой науки, предложена к разработке коммуникативная система психологического знания, основания которой апробированы в исследованиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю91(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мусатов С. О. 
Психологічний вимір педагогічної комунікації / С. О. Мусатов // Педагогіка і психологія. - 2006. - № 1. - С. 57-67. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Освещены концептуально важные вопросы педагогической коммуникации; рассмотрены соответствующие психологические факторы и особенности, связанные с ее общечеловеческим и, особенно, педагогическим значением, принципиальным в подготовке педагогических кадров для системы образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ч30в2:Ю

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Мусатов С. О. 
Особистість: комунікативно-психологічна концепція : методол. проблеми персонології : [монографія] / С. О. Мусатов; НАПН України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка. - Київ : Трек, 2015. - 170 c. - Бібліогр.: с. 156-159 - укp.

Здійснено соціально-персонологічний аналіз психології сучасника. Викладено психологічний аспект проблеми особистості. Досліджено варіативність концептуального визначення особистості у психології. Розглянуто комунікативно-педагогічний потенціал особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792467 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського